Kadrit teame me juba pikka aega.
Kadri on olnud alati terve suhtumisega inimene. Võtab rattasõitu puhtalt ja ainult mõnuga. Alati positiivse suhtumisega, alati innustav; kunagi ei tunne kadedust, kui teistel läheb hästi ja mitte kunagi sea end esiplaanile, ega ei tähtsusta end üle. Tema lihtsalt sõidab ja annab endast parima. Sõidab, kukub, tõuseb püsti ja sõidab ikka rõõmsalt edasi.
Kadri sõidab ka võidu, kuid kunagi pole “naabri” võitmine olnud tema peamine eesmärk. Eesmärk on olnud sõitmist nautida. Kui keegi kirjutas Facebookis kommentaari tema uue ratta kohta, millest allpool juttu tuleb, et “milleks Sul seda vaja on”, siis Kadri vastas temale omase terve huumoorimeelega: “lähen poodi piima järele!”
Nüüd aga ratta juurde.
Kadri valik algavaks hooajaks oli Specialized Epic Expert.
Aga mitte ainult. Kadri lähenemine oli sisukam ning ratas sai olulisel määral modifikatsioone, mille üle on meil ainult hea meel. Kadri tegi häid valikuid ning tulemus on tõepoolest hea.
Alljärgnev on galerii peamiselt modifikatsioonidest, mis tehtud sai.
Algselt tagasihoidlikust hallist rattast sai korralik eye-catcher.
Üks olulisemaid muudatusi oli nii esi- kui tagajooksul kodarate ja rummude vahetus, mis oluliselt vähendasid ratta kaalu.
Epic Expert tuleb originaalis juba nii esimese, kui tagumise ajuga, mis laseb amordi tööle just sel hetkel, kui sõitjal nii tarvis on.
Pange tähele headtube’i ja kahvli ühtset joont. Kõik Epicute kahvid on RockShox’i poolt custom made, et saavutada õiget geomeetriat. Nimelt on uuel Epicul headtube lamedam (stabiilsuse huvides), kuid, et esijooks siiski liiga kaugel poleks, on kahvel custom-made.
Sellest, mis geomeetria- ja muus osas on uuel Epicul teisiti, kui eelmisel, loe Kristjan Randma põhjalikumast ülevaatest siit.
XX1 crankset, kui nüüd päris aus olla, tuli maha Markus Pajuri rattalt, kellele läks peale Rotori powermeter. Markusel on vaja teada, mitu watti ta vajutab, Kadril seda teada pole vaja.
Ca 340g kaaluvad XT pedaalid on lihtsalt mõistlik valik. Kindlapeale minek.
2018 a Epic tuleb täiesti uue tehnoloogiaga ajuga, mille tööpõhimõte on sama, kuid töökindlus suurem ja kaal kergem.
Punased S-Works pudelihoidjad. Need lihtsalt sobisid värviga! (… ja on kerged ka).
Uuel ajul on lahendatud õlivoolik soliidselt ja see siseneb otse amordi kinnitusse.
… samuti soliidselt jooksevad kõik trossid.
Lõpus tuleb ratta kaalu pilt, mida oleks saanud pildilolevate jubinate eemaldamisega veelgi paremaks. Kuid milleks. Töökindlus on samuti väärtus.
Sadulapost, olgem ausad, tuleb Epic Experdiga liiga raske ning selle vahetamine KCNC vastu on mõistlik otsus.
Selle kohapeal olid vanal Epicul liigendid, mis tegelikkuses väga vähe tööd tegid. Uuel, 2018 aasta Epicul on need asendatud “painduvate” seat-stay’dega, mille tulemusena on frameseti kaal oluliselt vähenenud.
Sadul on Kadri personaalne eelistus – Power Expert (143mm).
Srami 10-50 annab korraliku, 500%-lise valikuvabaduse käikude osas.
Epic Expert tuleb korralike karbonpöidadega.
GX pole ka kõige kergem käigusari. Aga sellegipoolest on ratta tervikkaal vägagi hea.
Specialized’i enda alternatiiv ESI’le. Kätele tervislik ja mugav. Väga oluline upgrade.
Rehvid on Kadri eelistus ja me kiidame heaks Rocket Ron on turvaline ja kerge valik.
Details, details. Devil is in the details.
… ja kogu see asi nõks alla 10,1 kg. Pole viga. Võtame maha pedaalid ja pudelikorvid (nii, nagu ratast kaalutakse tavaliselt ning saame numbri, mis tõenäoliselt on ca 9,6… kg.
Kadri ja tema Specialized Epic Expert 2018.
Vova on see, kes selle kõik teostas. Minul on lihtsalt hea töö kõrval uhke olla.
Soovime Kadrile imelisi mälestusi radadelt, mis teda nüüd ees ootavad!