fbpx
Tehnika

Specialized TURBO PORTO

SPECIALIZED TURBO PORTO

Sulev: “… naljaga pooleks võime öelda, et laienesime autoturule. Sest täpselt nii on see tegelikult mõeldud. Auto asendajana. Loomulikult olen ma kahe jalaga maapeal ning kohe autot ma maha müüma ei tõtta. Aga siiski – siin on, millele mõelda. Näiteks ma pole päriselt lõpuni veendunud, et planeedi päästab see, kui 80kg kaaluvat inimest sõidutab 450km sõiduulatusega masin, mis kaalub 2,3 tonni (aku sellest ca 700kg)… aga mis on võimeline 0-100’ni kiirendama 2,8 sekundiga… Aga see selleks. Ratas, mis on piisavalt võimekas, on vääriline auto alternatiiv, mida tõepoolest tasub tõsiselt kaaluda. Kui vahemaad pole liiga pikad ja muud tingimused sobivad. See on igati lahe areng, kuhu rattamaailm on jõudnud ning meil on hea meel olla sellest osa ja sõita kaasa. Peagi on Porto meil salongis ning kutsume proovisõidule.”

Detailid

Turbo Porto: võimekas cargo-omadustega e-jalgratas. Järgnevad kolm kontseptsiooni teevad Portost tõhusa transpordivahendi.

1. Specialized 2.2 Cargo mootor, 90 Nm pöördemoment ja 710 Wh aku. Porto 710 Wh aku tagab kuni 5 tundi sõiduaega ja see on laadimiseks kergesti eemaldatav, kuid lukustatakse turvaliselt raami külge, et saaksite pikemalt mõtlemata parkida, kus vaja. Portol on rummusisene käiguvahetus ja hooldusvaba rihmülekanne.

2. Madal profiil tagab mugava ja imelihtsa peatumise, ratta peale ja maha hüppamise, isegi kui ratas on koormatud. Porto loob enesekindla ja stabiilse sõidu olenemata koormusest (kuni 200kg, sõitja+ratas+koorem).

3. „Family first“. Porto on varustatud kaasasoleva esiraami ja pika “sabaga” tagumise raamiga, mis on valmis lasteistmete, kaassõitjate istmete, pakiraamide ja lugematute muude tarvikute jaoks. See on loodud teie perele mõeldes ning loodud stabiilseks ja nobedaks sõiduks, kui kannate kaasas seda, mis on kõige hinnalisem. Iga kaubaveo e-jalgratas suudab inimesi vedada, aga Porto on ehitatud inimeste vedamiseks.

Porto on vajalikuga varustatud: esi-pakiraam, peegel, Garmini radar, reguleeritav stem, porilauad, raamikott, reguleeritav sadulapost ja tagumine pakiraam. See on kõik, mida vajate varustuse kinnitamiseks, rohkemate kottide vedamiseks ja sõitmiseks. Portol on 24“ esijooks ja 20“ tagajooks, millel peal Pathfinder Sport Reflective 2.8 laiusega rehvid.

Portole saab lisada veel kaassõitja reisijaistme ja jalaplatvormid, lasteistme (2tk – MIK HD süsteem), turvareelingud, 44 liitrise küljekoti. Suuremat sorti koorma vedamiseks alumiiniumist valmistatud Porto Cargo Base: eesmine raam ja tagumine raam. Esiraam kannab kuni 20 kg ja standardvarustuses on MIK kinnitusprofiilid ning kandevõime Porto Cargo alusel on kuni 60 kg.

Specialized Turbo Porto täielik spec…