Möödunud nädalal andsime üle ühe tõenäoliselt parimate e-mtb’de hulka kuuluva ratta: Specialized Turbo Levo. See on sisult sama ratas, millega noor Briti multitalent Tom Pidcock võitis äsja UCI e-MTB maailmameistrivõistlused.
Tegemist on uue mudeliga, mille mootor (2.1) on efektiivsem, 15% väiksem ning 11% kergem, kui eelmine mudel, rattal on puhtalt trail geomeetria (parajalt võimekas, parajalt mugav ja turvaline tehniliselt keerukates olukordades). Aku mahutavus on 500Wh, millest jätkub küll ja veel.
Lisaks 150mm amordikäigud, tugevad seest 30mm laiad Roval 29” jooksud, 2.6 / 2.3 Butcher rehvid, 12s SRAM NX käiguvahetus, SRAM Guide RE pidurid ja TranzX dropper sadulapost.
Kogu see värk ühildub lihtsasti Mission Control App’ga, mis annab Sulle ülevaate, kus Sa sõitsid, kui palju jõudu kasutasid Sina, kui palju aitas mootor, saad ise ratast seadistada: mitu watti on support, mitu watti on peak power, kui suurt väändemomenti kasutada soovid kiirendusel, kui palju soovid, et mootor reageeriks Sinu enda pedaalivajutusele (vajutad rohkem, aitab rohkem, vajutad vähem, aitab vähem) jne jne. Lisaks loomulikult kaart, otselaadimine Stravasse, Smart Control ehk garanteeritud kojujõudmise funktsioon mootori abil.
See ratas on tõeline high-tech ning kindlasti parandab see Sinu füüsilist vormi. See pole motoroller, millel istudes on oht kehakaalu suurendada…. risti vastupidi. See eelkõige jalgratas, kuid ratas millel on rohkem võimekust, rohkem kiirust… mis on kokkuvõttes lihtsalt lõbusam! #turbolevo2020