Uus Epic on kahtlemata väärt lähemat uurimist.
Uus Epic on 100% uus: täiesti uus raam – välimuselt ehk sarnane, kuid tegelikult loodud „algusest“ alates täiesti uus platform ja geomeetria tervele rattale. Muudatused nii kahvlinurgas, kui sadulaposti kaldes teevad uue Epicu mugavamaks ning kiiremaks eelkõige eriti tehnilistel radadel – täpselt, nagu kaasaegsed XCO rajad on välismaal, aga nüüd juba kindlasti ka meil siin Eestis. Olgu Narvas, Valgehobusemäel või Kiviõlis.
Uue Epicu brain on täpsem, täpsemini ka reguleeritav ning oluliselt pikema hooldusvälbaga, kui eelmine. Tagumine “kolmnurk” on 15% jäigem, kui eelmisel Epicul, tervikraam on ca 100g kergem kui eelkäija. Amort on samuti täiesti uus – sama, mida on näha olnud seni vaid tippsõitjate kasutuses. Amordikäigud on 100mm ees ja 100mm taga ning loomulikult töötavad mõlemad amordid ajudega. Ühtegi kangi lenksult ei leia. Epic on olnud ratas, mis on võitnud läbi aegade üle 100 World Cupi, lisaks maailmameistritiitleid, olümpiavõite ning selle rattaga on korduvalt võidetud Cape Epic.
Uus Epic on kohal.
Kahtlemata kirjutame Epicust veel ja lähemalt, kui oleme saanud esimesed tiirud ise ära teha. Stay tuned.