Ühel hiljutisel päikselisel pärastlõunal andsime üle ratta, mille nimi on lihtsalt Diverge Carbon.
See ratas on väga lihtne, aga teatavasti lihtne on keerulisem kui keeruline. Diverge on lihtne, aga hea, kerge ja kiire.
Tegemist on uue, hiljuti välja tulnud Diverge mudeliga. Võrreldes vanema mudeliga on uue Diverge raamil 6mm kõrgem keskjooks, esikahvli nurk toodud ettepoole, lühem stem kuid kaugemale venitatud raami esiosa – selle kõige eesmärk on suurem stabiilsus ja parem kontroll ratta üle.
Sellel konkreetsel Divergel on kõigele lisaks ka Future Shock 1.5 ehk teisisõnu väike nn “amort”, mis asub lenksu all pehmendades kätele mõjuvaid põrkeid maastikult. NB! On oluline vahe, kas amort asub nö traditsiooniliselt kahvlil või lenksu all (nagu Divergel on). Vahe on selles, et kui amort asub lenksu all, siis ei teki püsti- või mäest ülessõitmisel kõigile (maastiku)ratturitele tuntud õõtsumist ning tarbetut energia kadu. Ratas on püsti sõites täiesti jäik.
Erilisust lisab veel rattale 6 pudelikorvi kinnituse võimalus, seega ideaalne ratas bike-packingu harrastajatele. Loomulikult on oluline, et alla mahuvad kuni 47mm laiused gravel-rehvid. Rehvirõhku soovitame sättida ca 2 bar’i ümbrusesse sõltuvalt sõitja kaalust ja sõidu iseloomust. Aga mitte mingil juhul ei tohi gravel ratta rehvid olla liiga täis pumbatud – see võtab kogu mõnu
Diverge on ratas, mis eemaldab igasugused piirangud, asfaltilt maha keerates alles seiklus algab. Ilmad on head, soovime mõnusat veeremist!