fbpx
RattapoodTehnika

Üle antud: S-Works Tarmac SL8

Äsja oli Erkil võimalus üle anda üks esimestest SL8’st Eestis – S-Works Tarmac SL8. Tegemist on Specialized’i maanteerataste lineup’i absoluutse tipuga.

Konkreetne ratas on suuruses 56. Kõige olulisem komponent (nii SL8 juures, kui üldse) ratta juures on raam, mis konkreetsel rattal on siis sümbioos Aethosest ja Vengest, et tulemuseks oleks võimalikult väikse õhutakistusega, kuid samal ajal ka kerge.

Raami materjaliks on FACT 12r-taseme karbon, kokkupanduna Rider First layup’i põhimõttel (mis siis tähendab seda, et igas suuruses ratas, olgu raami suuruseks 44 või 61, käitub täpselt ühtemoodi – kust vaja, paindub ning kust vaja, on jäik).

Loomulikult on kaablid peidetud. Ees on 12×100 thru-axle, taga 12×142. Pidurid on flat mount, ketaspidurid (160mm ees ja 140mm taga). Lenksupael on Sumacaz Super Sticky Kush, sadulaks S-Works Power (karbonpõhja ja karbonrelssidega), 143mm lai. Sadulapostil on 155mm offset. Groupset on Shimano Dura Ace R9250 Di, ülekandeks ees 52/36 ja taga 10/30. Loomulikult on S-Works versioonil ka powermeeter, sellel rattal siis kahepoolne, 4iii Precision Pro.

Jooksud on Roval Rapide CLX, tubeless võimalusega. Sisemine mõõt 21mm, väline 51mm (ees) ja 60mm (taga). Ees in 18 kodarat, taga 24. Äärmiselt oluline on ka lenks, milleks on Roval Rapide Cockpit. Käesoleva suurusega raamil on lenksu laius 42cm ning integreeritud stem on 10cm pikkusega. Rehvid on S-Works Turbo Rapidair, 26mm.

Nagu öeldud, siis tegemist on maanteerataste rivi kõige ülemise otsa mudeliga. Kui vanasti sõitsid profisõitjad pisut modifitseeritud raamidega, siis selle ratta omanik võib olla kindel, et Remco Evenepoel sõidab täna Vueltal täpselt sama raamiga. Pea-aegu ka täpselt sama rattaga. Erinevused on vaid personaalsetest eelistustest kinni (a’la sadul ja stem’i pikkus).

Soovime meeldivaid kilomeetreid! #newbikeday😍