fbpx
Soovime mõnusat kulgemist!

Mõelda – tavaline ratas. Ei ole tipptulemuste tegemiseks Tour de France’il, ega XCO World Cup’il üle hüpete, kivide ja juurikate kihutamiseks mõeldud.

Aga tegelikult – ka meile endale oli üllatuseks, kui palju energiat selle „tavalise“ linnaratta arendusse on pandud ning kui olulised on detailid ka nn tavalise rattasõidu jaoks.

Kui pildil olevat Sirrust veel arendati, siis juhtusime olema Hollandis, Specialized’i Euroopa peakontoris. Kutsuti siis meid eraldi „musta“ ruumi, telefonid paluti ära panna ning nägime Sirruse uut mudelit. Geomeetria, karbonraami konstruktsiooni pisidetailid jne – kõik oli pika arendustöö tulemus ning tollel hetkel veel suur saladus.

Aga kõik see polnud asjata, sest tegemist on ühe nõutuima mudeliga Specialized’i mudelireas ning väga hästi vastuvõetud paljude nende inimeste poolt, kes võibolla ei aja taga kõige kiiremat aega stardijoonest finishijooneni, vaid lihtsalt ajavad omi asju igapäevaselt jalgrattaga. Sõidavad rattaga iga päev ja teevad seda kiirelt, tervislikult ja loodust säästes.

Konkreetne Sirrus 4.0 väga kerge, sest ta on karbonraamil, tal on kaasaegsed thru-axle jooksude kinnitused, sadulaposti tehnoloogia pärineb Roubaix’ilt. Elementaarsed on korralikud pidurid ning tugevad porilaudade kinnitused, mis koos porilaudadega teevad rattast aastaringselt kasutatava.

Specialized Sirrus 4.0 täielik spec…